Problemy z erekcją to dla niektórych wciąż temat tabu. Osoby borykające się z problemem sfery intymnej zamiast skorzystać z pomocy specjalisty, decydują się na zakup suplementów na potencję o niewiadomym działaniu. Lepszym rozwiązaniem na tego typu komplikacje jest wdrożenie zbilansowanej diety oraz codzienna aktywność fizyczna. 

Ćwiczenia fizyczne wykonywane systematycznie mogą na stałe wyeliminować męskie zaburzenia seksualne. To, że wysiłek fizyczny korzystnie wpływa na organizm wie niemal każdy, jednak odpowiednio dopasowana aktywność jest w stanie poprawić jakość życia, także tego intymnego. Ćwiczenia te z reguły są proste i przyjemne, część z nich można wykonać także w domu, co jest niezmiernie wygodne. 

Ćwiczenia aerobowe

Ćwiczenia, należące do grupy tlenowych, których zadaniem jest odpowiednie przygotowanie organizmu do dalszej aktywności. Praktyka ta skupia się bowiem na uzyskaniu nieograniczonego dostępu tlenu dla wszystkich mięśni. Ćwiczenia te w szybkim tempie spalają tłuszcz i pozwalają budować masę mięśniową. Dodatkowo zwiększają wytrzymałość mięśni, co uodparnia organizm. Jak wskazują badania, ćwiczenia aerobowe są w stanie zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia problemów erekcji o 30%. 

Do tego rodzaju ćwiczeń zalicza się m.in spacer oraz bieganie. Tak proste aktywności można wykonywać niemal codziennie, bez wychodzenia na siłownię. Te dwa sposoby są w stanie zwiększyć przepływ krwi w naczyniach krwionośnych, wydłużając erekcję. Co więcej ćwiczenia te odpowiadają także za wytwarzanie endorfin, które dają uczucie szczęścia. 

Ćwiczenia Kegla

O mięśniach Kegla więcej wiedzą kobiety niż mężczyźni, stąd ogromne zdziwienie na temat ich obecności oraz możliwości wyćwiczenia. Dobrze wyćwiczone mięśnie stają się bardziej elastyczne, przez co pozwalają na wydłużenie stosunku. Mięśnie te znajdują się w okolicach kości łonowej oraz prostaty. Ćwiczenia polegają na zaciskaniu, napinaniu mięśni i przetrzymywaniu ich przez 1-2 sekundy po ok. dwadzieścia powtórzeń. Należy wykonywać trzy serie przez okres trzech tygodni. Po tym czasie efekty powinny być mocno widoczne. 

Treningi z ciężarkami 

Proste ćwiczenia z ciężarkami są świetnie na męskie zaburzenia seksualne. Odpowiednio wyćwiczone mięśnie pozwolą na uzyskanie większej satysfakcji ze zbliżenia. Ćwiczenia z ciężarkami o umiarkowanej wadze powinny być wykonywane raz w tygodniu w czterech seriach po dziesięć powtórzeń. Zaleca się wykonywanie tychże ćwiczeń o poranku, gdyż dodają energii na cały dzień.

Top